rekrutacja.png
Rekrutacja
Więcej

Seminaria

Seminaria ZMiTI – 2024/2025

Zakładowe Seminaria Naukowe/Dydaktyczne

Termin: pierwsza środa miesiąca, g. 11.30


02.10.2024

Podsumowanie/Wnioski z działalności 2023/2024. Plany/Projekty na 2024/2025.

Obszary naukowego/dydaktycznego rozwoju. Założenia organizacyjne i naukowe Konferencji ZMiTI – udział czynny/bierny.

06.11.2024

mgr Paulina Woźniak-Chojnacka

Media proste i złożone w czynnościowym nauczaniu matematyki

04.12.2024

mgr inż. Maciej Jackowski

Edukacja do bezpieczeństwa w sieci – implementowanie rozwiązań w wykorzystaniem sztucznej inteligencji

08.01.2025

dr Jacek Jędryczkowski

Film dydaktyczny w procesie uczenia się studentów

05.02.2025

dr Ewa Nowicka

Cyfrowe rodzicielstwo – nowe zadania rodziców

05.03.2025

dr Aneta Klementowska

Socjotechnika w sieci – dylematy etyczne

02.04.2025

Problemy do dyskusji/ teoretyczne założenia Konferencji, XIV Zielonogórskie Dni Pedagogiki Mediów 2025 (praca grupowa)

07.05.2025

dr Jarosław Wagner

Jednolity System Antyplagiatowy a sztuczna inteligencja

04.06.2025

dr hab. Eunika Baron-Polańczyk, prof. UZ

„Akademia Programowania i Robotyki” – jako przykład kreatywnego rozwiązywania problemów w następujących obszarach: druk 3D, technologie XR, robotyka i programowanie, STEAM/STEM, OZE.

02.07.2025

dr hab. Eunika Baron-Polańczyk, prof. UZ

Seminarium projektowe

 

04.10.2023

Podsumowanie/Wnioski z działalności 2022/2023. Plany/Projekty na 2023/2024.

Założenia organizacyjne i naukowe Konferencji „Kreatywne rozwiązania w działaniach edukacyjno-zawodowych” (27.10.2023) – projektu pn. "Krótko i na temat" realizowanego w ramach programu "Rozwój Sektorów Kreatywnych", dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego

08.11.2023

mgr Paulina Woźniak-Chojnacka

ICT w pracy z uczniem z dyskalkulią

06.12.2023

mgr inż. Maciej Jackowski

Kreatywność w edukacji, sztuczna inteligencja w edukacji i jej wpływ na kreatywność

10.01.2024

dr Jacek Jędryczkowski

Realizacja filmów dydaktycznych na przykładzie projektu "Krótko i na temat"

07.02.2024

dr Ewa Nowicka

Medialna przestrzeń dziecka i jego rodziny

06.03.2024

dr Aneta Klementowska

Rozwój zawodowy generacji aktywnych na rynku pracy – przebieg, uwarunkowania, perspektywy

03.04.2024

Problemy do dyskusji/ teoretyczne założenia Konferencji „Innowacyjne rozwiązania w działaniach edukacyjno-zawodowych”, XIII Zielonogórskie Dni Pedagogiki Mediów 2024 (praca grupowa)

08.05.2024

dr Jarosław Wagner

Informatyka w szkole – raport z badań

05.06.2024

dr hab. Eunika Baron-Polańczyk, prof. UZ

Warsztaty STEAM dla dzieci i młodzieży – raport z ewaluacji projektów

03.07.2024

dr hab. Eunika Baron-Polańczyk, prof. UZ

Seminarium projektowe

05.10.2022 Podsumowanie/Wnioski z działalności 2021/2022. Plany/Projekty na 2022/2023
09.11.2022 mgr Barbara Walas, Rzeczywistość medialna dzieci przedszkolnych (autoreferat)
07.12.2022 mgr Paulina Woźniak-Chojnacka, Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) w pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie
04.01.2023 mgr inż. Maciej Jackowski, Doświadczenie edukacji zdalnej. Zmiana w szkolnictwie ukierunkowana na operatywność i umiejętności społeczne?
01.02.2023 dr Jacek Jędryczkowski, Trzeci etap ewaluacji dyscypliny Pedagogika (UZ) – charakterystyka dowodów wpływu
01.03.2023 dr Ewa Nowicka, Edukacja medialna w wieku wczesnoszkolnym
05.04.2023 dr Aneta Klementowska, Warunki pracy zdalnej nauczycieli akademickich – analiza jakościowa
10.05.2023 dr Jarosław Wagner, Rynek usług edukacyjnych – analiza oferty elearningowej dla nauczycieli
07.06.2023

dr hab. Eunika Baron-Polańczyk, prof. UZ, Pokolenie Alfa versus nauczyciele. Perspektywy uczenia się z wykorzystaniem ICT

Przełożone na 24.06.2023 godzina 12:00 Seminarium projektowe w Łazie. 

06.10.2021

Podsumowanie/Wnioski z działalności 2020/2021. Plany/Projekty na 2021/2022
03.11.2021 dr Jarosław Wagner, Ewaluacja wiedzy na platformie edukacyjnej. Dostępne narzędzia
01.12.2021 dr Ewa Nowicka, Wczesna edukacja medialna
12.01.2022 dr Jacek Jędryczkowski, Masowe otwarte kursy online w dobie pandemii COVID na podstawie analiz oglądalności na kanale   YouTube
02.02.2022 mgr inż. Maciej Jackowski, Edukacja zdalna – ocena i postawy użytkowników – wybrane doświadczenia z okresu zmian edukacyjnych wymuszonych sytuacją z lat 2020-2021.
02.03.2022 dr hab. Eunika Baron-Polańczyk, prof. UZ, Korelacja opinii uczniów i nauczycieli w zakresie obszarów i skutków korzystania przezdzieci i młodzież z narzędzi ICT (raport z badań)
06.04.2022 dr Aneta Klementowska, Edukacja zdalna w wiejskich rodzinach wielodzietnych - analiza jakościowa
04.05.2022 mgr Paulina Woźniak-Chojnacka, Rola ICT w kształtowaniu pojęć i umiejętności matematycznych uczniów szkoły podstawowej - korelacja opinii nauczycieli i uczniów (raport z badań)
01.06.2022 dr hab. Wielisława Osmańska-Furmanek, prof. UZ, Przemiany przestrzeni edukacyjnej w dobie zagrożeń medialnych
06.07.2022 mgr Aneta Raczykowska, Model STEAM a efekty uczenia się programowania i robotyki w szkole podstawowej
04.11.2020 mgr Barbara Walas, Społeczeństwo medialne: komunikacja – informacja – edukacja – rozrywka
02.12.2020 dr Jarosław Wagner, Kształcenie na odległość – niedostosowanie systemu edukacji do sytuacji epidemicznej
13.01.2021 dr Jacek Jędryczkowski, Raporty YouTube Analytics w procesie projektowania mediów dydaktycznych
03.02.2021 dr Ewa Nowicka, Media w środowisku rodzinnym
03.03.2021 mgr inż. Maciej Jackowski, Postawy uczestników edukacji zdalnej a uregulowania prawne dotyczące ochrony danych. Potrzeby edukacyjne
07.04.2021 dr hab. Eunika Baron-Polańczyk, prof. UZ, Oddziaływanie ICT na koncentrację uwagi dzieci i młodzieży – różnice opinii uczniów i nauczycieli (raport z badań)
05.05.2021 dr Aneta Klementowska, Rodzaje aktywności edukacyjno-zawodowej osób młodych poszukujących zatrudnienia w sieci internetowej (raport z badań)
09.06.2021 mgr Paulina Woźniak-Chojnacka, Rola ICT w efektywnym zarządzaniu szkołą (raport z badań)
07.07.2021 dr hab. Wielisława Osmańska-Furmanek, prof. UZ, Medialna ekspansja w przestrzeni edukacyjnej
18.12.2019 mgr Barbara Walas, Rzeczywistość medialna dzieci przedszkolnych
29.01.2020 dr hab. Eunika Baron-Polańczyk, prof. UZ, Korelacja opinii uczniów i nauczycieli w zakresie obszarów i skutków korzystania przezdzieci i młodzież z narzędzi ICT
04.03.2020 dr Jacek Jędryczkowski, Metoda obserwacji z zastosowaniem YouTube Analytics w badaniach pedagogicznych
01.04.2020 dr Ewa Nowicka, Współczesne zagrożenia medialne
13.05.2020 mgr inż. Maciej Jackowski, Postawy użytkowników ICT w komunikacji społecznej a uregulowania prawne dotyczące ochrony danych
03.06.2020 dr Jarosław Wagner, Proces wdrażania platform edukacyjnych (praktyka szkolna)
05.06.2020 „ZDPM”   prof. Marta Bogdanowicz dr hab. Wielisława Osmańska-Furmanek, prof. UZ, „Zielonogórskie Dni Pedagogiki Mediów”
01.07.2020 mgr Paulina Woźniak-Chojnacka, TIK w procesie kształcenia matematycznego uczniów szczególnie uzdolnionych
18.12.2019 mgr Barbara Walas, Rzeczywistość medialna dzieci przedszkolnych

 

Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18